Vabilo k sodelovanju pri oblikovanju novega ciljnega raziskovalnega programa

Vabilo k sodelovanju pri oblikovanju novega ciljnega raziskovalnega programa

Ekološko kmetijstvo, Kmetijstvo in okolje, JSKS, Ekonomika in davki, Zaposlitev in sociala, Zemljišča in gradnje, Socialno podjetništvo, Trženje in promocija, Izobraževanje, Živinoreja, Rastlinska pridelava, Dopolnilne dejavnosti, Gospodarjenje  | 
Vabilo k sodelovanju pri oblikovanju novega ciljnega raziskovalnega programa

Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano k sodelovanju vabi vse zainteresirane pri oblikovanju izhodišč novega sektorskega ciljnega raziskovalnega programa (CRP) za obdobje 2022–2027 ter prednostnih raziskovalnih tem za prvi javni razpis v letu 2022.

Ključne besede: CRP, ciljni raziskovalni program, razpis

V podporo strateškemu razvoju slovenskega kmetijstva, gozdarstva, varne hrane in ribištva na Ministrstvu za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano pripravljamo izhodišča za oblikovanje prvega javnega razpisa za izvajanje in financiranja novega sektorskega CRP-a »Naša hrana, podeželje in naravni viri« v letu 2022.

Predlogi prednostnih raziskovalnih tem se morajo umeščati v okvire naslednjih strateških ciljev:

I. Pametno, odporno in konkurenčno kmetijstvo, gozdarstvo, ribištvo in živilskopredelovalni sektor

II. Varovanje okolja in trajnostno upravljanje z naravnimi viri

III. Kakovost življenja, varna in zdrava hrana, krepitev gospodarske aktivnosti na podeželju

IV. Oblikovanje in prenos znanja in na dejstvih utemeljena politika

Predloge prednostnih raziskovalnih tem pošljite v spodnjem OBRAZCU najkasneje do 14. marca 2022 na e-naslov crp2022.mkgp@gov.si.

 

Več na POVEZAVI 

Nazaj

Prihajajoči dogodki

Trženje in promocija

Podeželje v mestu Ljubljana 11. maj

11. 05. 2024 ob 08:00

Pogačarjev trg, Ljubljana

V Kmetijsko gozdarski zbornici Slovenije dogodke Podeželje v mestu že od leta 2005 pripravljamo z željo, da se gospodarji kmetij predstavijo prebivalcem in obiskovalcem Ljubljane. Sporočilnost ponudbe s kmetij, njen odnos do okolja in tradicije ter njena kulturna in družinska identiteta je to, kar zanima in ceni sodoben potrošnik. Vabimo k sodelovanju!