Strateški načrt promocije kmetijskih in živilskih proizvodov

Strateški načrt promocije kmetijskih in živilskih proizvodov

Trženje in promocija  | 

Začela se je javna razprava o drugem delu promocije

Člani sveta za promocijo so se seznanili z osnutkom Strateškega načrta promocije kmetijskih in živilskih proizvodov za obdobje 2019-2024. To je drugi šestletni strateški načrt, izdelan na podlagi Zakona o promociji kmetijskih in živilskih proizvodov.

Dopolnjen strateški načrt je bil v ponedeljek, 27. avgusta, na sejmu Agra v Gornji Radgoni predstavljen javnosti. S tem dnem se je začela tudi javna razprava o tem dokumentu, ki ga lahko preberete TUKAJ.

Pripombe na osnutek načrta sprejemamo tudi na zbornici, zato lahko svoje pripombe pošljete na enaslov kgzs@kgzs.si do 10. septembra.

Nazaj

Prihajajoči dogodki

Kmetijstvo in okolje , Izobraževanje

Vabilo na usposabljanje KOPOP, KGZ NM

22. 01. 2025 ob 10:00 - 25. 02. 2025 do 12:15

v živo

Vsi, ki ste se letih 2023 ali 2024 odločili za izvajanje ene ali več intervencij KOPOP (kmetijsko- okoljskapodnebna plačila) ali lokalne pasme in sorte (LOPS), morate v obdobju izvajanja teh intervencij, torej v petih letih, opraviti skupno 15 šolskih ur usposabljanj, od tega 9 ur v prvih treh letih trajanja obveznosti. Če ste vstopili v KOPOP/LOPS leta 2023, morate 9 ur usposabljanj (3 različne vsebine, vsak v obsegu 3 ur) opraviti do konca leta 2025.