Sodelovanje pomaga

Sodelovanje pomaga

JSKS, JSKS, Kmetijstvo  | 
Sodelovanje pomaga

Srečanje sodelavcev Javne službe kmetijskega svetovanja pri KGZS in vodstev Društev podeželske mladine

V ponedeljek, 31. januarja, so se že drugič srečali kmetijski svetovalci in mladi s podeželja, da bi poglobili medsebojno sodelovanje. Na spletnem dogodku se je zbrala Slovenija v malem, saj so bile prisotne vse slovenske regije in svetovalci iz kmetijsko-gozdarskih zavodov, ki sodelujejo z lokalnimi društvi podeželske mladine. Predsednik  Kmetijsko gozdarske zbornice Slovenije (KGZS) Roman Žveglič je v pozdravnem govoru naglasil, da zbornica podpira prizadevanja Zveze slovenske podeželske mladine (ZSPM), saj se na podeželju skozi delo v DPM usposabljajo ljudje, ki bodo počasi nadomeščali voljene člane v organih KGZS.  »Za uspešno delo je zelo pomembno poznavanje različnih načinov in razmer kmetovanja v Sloveniji, kar pripomore k sklepanju nujnih soglasij ob pomembnih odločitvah v kmetijstvu,« je še dodal Žveglič.

KGZS in njeni zavodi podpirajo in pomagajo pri delovanju društev podeželske mladine (DPM) v okviru ZSPM, ki je naš pomemben sogovornik. Organiziranost podeželske mladine je celovita in trenutno je delujočih  kar 40 DPM.  Članom podeželske mladine je skozi delo v teh društvih omogočeno usposabljanje, izobraževanje in nenazadnje druženje, ki je pomembno zlasti v teh časih epidemije,. Čeprav so kasnejše kariere mladih lahko različne, po naših izkušnjah ravno zaradi sodelovanja v društvih bolj razumejo težave podeželja in kmetov, kar bodo lahko kot odrasli zagovarjali v svojih sredinah.

Več o srečanju: https://zspm.si/druga-delavnica-sodelovanja-jsks-in-drustev-podezelske-mladine/

Nazaj

Prihajajoči dogodki

Trženje in promocija

Podeželje v mestu Ljubljana 11. maj

11. 05. 2024 ob 08:00

Pogačarjev trg, Ljubljana

V Kmetijsko gozdarski zbornici Slovenije dogodke Podeželje v mestu že od leta 2005 pripravljamo z željo, da se gospodarji kmetij predstavijo prebivalcem in obiskovalcem Ljubljane. Sporočilnost ponudbe s kmetij, njen odnos do okolja in tradicije ter njena kulturna in družinska identiteta je to, kar zanima in ceni sodoben potrošnik. Vabimo k sodelovanju!