Projekt neMOČ PODEŽELJA

Projekt neMOČ PODEŽELJA

Izobraževanje  | 
Projekt neMOČ PODEŽELJA

Zveza slovenske podeželske mladine (ZSPM) organizira delavnice neMOČ PODEŽELJA. Namen delavnice je, da se razširi razumevanje duševnega zdravja in opolnomočenje različnih deležnikov za prepoznavanje različnih duševnih stisk ter načinov spopadanja z njimi.

Ključne besede: ZSPM, duševno zdravje

Na podeželju se mladi srečujejo z mnogimi tegobami in težavami: pomanjkanjem kakovostnih javnih storitev, nestabilno življenje (naravne ujme, ekonomska nestabilnost, nespoštovanje in nerazumevanje širše družbe), slabe odkupne cene, dražji repromaterial, oslabljena komunikacija, zapiranje trga. Duševne stiske se povečujejo in so še vedno tabu tema.

S pomočjo projekta želijo povečati poznavanje področja duševnega zdravja na kmetijah ter med posamezniki dvigniti zavest o pomenu duševnega zdravja za kakovost življenja na kmetiji in širše. Razširiti želijo posameznikovo dojemanje o pomembnosti le-tega ter opolnomočite mlade za prepoznavanje različnih duševnih stisk in načinov spopadanja z njimi.

Glavnino projekta bo predstavljalo 8 srečanj, ki bodo potekala preko spleta. Rezultate vseh 8 srečanj bodo analizirali in zaključke predstavili na sejmu AGRA.

  • Prvo srečanje, ki bo nja območju KGZS - Zavoda Celje preko spletne aplikacije ZOOM, bo v torek 2. februarja,  od 9.00 do 13.00. Na dogodek se morate prijaviti preko naslednje povezave.

Dogodek boste lahko spremljali tudi preko Facebooka.

So pa vsi termini in možnost prijav na vse termine že znani in odprti. Več informacij lahko najdete tukaj 

Nazaj

Prihajajoči dogodki

Trženje in promocija

Podeželje v mestu Ljubljana 11. maj

11. 05. 2024 ob 08:00

Pogačarjev trg, Ljubljana

V Kmetijsko gozdarski zbornici Slovenije dogodke Podeželje v mestu že od leta 2005 pripravljamo z željo, da se gospodarji kmetij predstavijo prebivalcem in obiskovalcem Ljubljane. Sporočilnost ponudbe s kmetij, njen odnos do okolja in tradicije ter njena kulturna in družinska identiteta je to, kar zanima in ceni sodoben potrošnik. Vabimo k sodelovanju!