Ponoven primer zavajajočega oglaševanja iz tujine

Ponoven primer zavajajočega oglaševanja iz tujine

Zbornica svetuje, Pravo  | 
Ponoven primer zavajajočega oglaševanja iz tujine

Bodite pozorni na drobni tisk pri teh ponudbah

Ključne besede: spletna prevara

Oglaševalska podjetja so pričela z vabljenjem k popravljanju oziroma sporočanju manjkajočih podatkov: po elektronski pošti se širi vabilo k sporočanju DDV številke, ker naj bi kmetiji ta informacija manjkala za potrebe določitve Evropske poslovne številke (t.i. European Business Number).

Pojasnjujemo, da gre za eno izmed podjetij, ki na zavajajoč, a že viden način, vabijo k podpisu večletne odplačne pogodbe. Kmet je ob prebiranju dopisa zaveden, da gre za brezplačno sporočanje oziroma spreminjanje že vpisanih podatkov v bazi podjetnikov. Kdor spregleda drobni tisk na dnu dokumenta, se s posredovanjem podatkov in podpisom zaveže k naročilu oglasa in tri letno objavo na portalu poslovnega imenika European Business Number (ali drugem imeniku s podobnim imenom) za 770 evrov na leto.

Če ste dokument podpisali in ste prejeli račun za oglaševanje, predlagamo, da ga takoj pisno zavrnete. V nekaterih primerih so oglaševalska podjetja kmetom pošiljala zadnja opozorila k plačilu, opomine in dokumente o izterjavi. Po naših podatkih in po izkušnjah prejemnikov takšne pošte iz Slovenije in tujine, oglaševalsko podjetje proti kmetom, ki ne plačajo računa, ne sproži sodnega postopka izterjave. Pri zavrnitvi računa vam lahko pomoč nudimo na KGZS.

Svetujemo, da pred podpisovanjem in izpolnjevanjem podatkov v dopisih vedno natančno preverite, kaj podpisujete in kaj to za vas pomeni.

Nazaj

Prihajajoči dogodki

Trženje in promocija

Podeželje v mestu Ljubljana 11. maj

11. 05. 2024 ob 08:00

Pogačarjev trg, Ljubljana

V Kmetijsko gozdarski zbornici Slovenije dogodke Podeželje v mestu že od leta 2005 pripravljamo z željo, da se gospodarji kmetij predstavijo prebivalcem in obiskovalcem Ljubljane. Sporočilnost ponudbe s kmetij, njen odnos do okolja in tradicije ter njena kulturna in družinska identiteta je to, kar zanima in ceni sodoben potrošnik. Vabimo k sodelovanju!