Kupujmo mesne izdelke slovenskega porekla!

Kupujmo mesne izdelke slovenskega porekla!

JSKS, Zbornica svetuje, Sporočila za javnost, Stališča in pripombe, Predelava živil živalskega izvora, Trženje in promocija, Živinoreja, Dopolnilne dejavnosti  | 
Kupujmo mesne izdelke slovenskega porekla!

Kmetijsko gozdarska Zbornica Slovenije (KGZS) in Združenje predelovalcev mesa na kmetijah opozarjata potrošnike, da naj bodo pri nakupu mesnih izdelkov pozorni na njihovo poreklo, ki je razvidno iz podatkov na deklaraciji. 

Ključne besede: mesni izdelki, velika noč

Četudi smo letos priča velikim omejitvam glede gibanja in druženja pa vseeno prihajajoči praznični dnevi vabijo k nakupu velikonočnih dobrot. Še posebej so v ospredju mesne dobrote iz mesa prašičev, kjer pa je v trgovskih verigah v ponudbi bore malo izdelkov iz mesa v Sloveniji rojenih, rejenih in predelanih prašičev.

Spomnimo pa, da imajo v večjih trgovskih centrih kotičke s slovenskimi pridelki in izdelki, kjer se lahko oskrbite z velikonočnimi dobrotami ali pa jih kupite na tržnicah od kmetov.

Omejitev gibanja znotraj regije velja od jutri, zato prehajanje ne bo dovoljeno. Kdor ima možnost, se lahko po velikonočno šunko napoti k bližnjemu kmetu, ki ima priglašeno dopolnilno dejavnost predelava mesa na kmetiji. V danih razmerah je tak nakup iz epidemiološkega vidika celo priporočljiv, saj se lahko tako izognemo zadrževanju v trgovskih centrih, kjer je možnost okužbe neprimerno večja kot pri nakupu na kmetiji.

Pregled kmetij, ki imajo ponudbo domačih dobrot lahko poiščete na spodnjih spletnih straneh:

www.kupujmodomace.si

www.nasasuperhrana,si

www.dobroteslovenskihkmetij.si

 

Nazaj

Prihajajoči dogodki

Trženje in promocija

Podeželje v mestu Ljubljana 11. maj

11. 05. 2024 ob 08:00

Pogačarjev trg, Ljubljana

V Kmetijsko gozdarski zbornici Slovenije dogodke Podeželje v mestu že od leta 2005 pripravljamo z željo, da se gospodarji kmetij predstavijo prebivalcem in obiskovalcem Ljubljane. Sporočilnost ponudbe s kmetij, njen odnos do okolja in tradicije ter njena kulturna in družinska identiteta je to, kar zanima in ceni sodoben potrošnik. Vabimo k sodelovanju!