Kaj pa prodaja na premičnih stojnicah?

Kaj pa prodaja na premičnih stojnicah?

Dopolnilne dejavnosti, Gospodarjenje  | 
Kaj pa prodaja na premičnih stojnicah?

Na zbornici se ponovno zavzemamo za dosego spremembe glede novega Odloka o začasni prepovedi ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom v Republiki Sloveniji z veljavnostjo od 1. do vključno 11. aprila 2021, ki omejuje prodaja na premičnih stojnicah.

Ključne besede: Koronavirus, epidemija, vladni ukrepi, testiranje

Veliko kmetijam predstavlja prodaja na premičnih stojnicah redno pot prodaje in s tem vir preživetja.

Menimo, da bi slovenskim pridelkom in izdelkom morali omogočiti vse prodajne poti, posebno še ob dejstvu, da s tem ohranjamo delovna mesta na kmetijah in da sveža, lokalno pridelana hrana pomembno prispeva k varovanju zdravja. Prodaja na premičnih stojnicah znotraj trgovskih centrov je posebaj v času pred veliko nočjo za kmetije izjemnega pomena.

S tem namenom smo ponovno zaprosili pristojno Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, da pretehtajo določbe iz odloka in jih dopolnijo tako, da bo omogočena prodaja kmetijskih pridelkov in izdelkov slovenskih kmetij tudi na premičnih stojnicah izven uradnih tržnic.

Odlok sicer dovoljuje prodajo kmetijskih pridelkov in izdelkov na uradnih tržnicah, ne omogoča pa prodaje na premičnih stojnicah na najetih površinah oziroma v halah znotraj velikih trgovskih centrov.

V novem odloku tovrstna pot prodaje namreč ni med navedenimi izjemami, čeprav ne predstavlja za morebitne okužbe s koronavirusom nič večjega tveganja kot je to pri prodaji v trgovinah, na tržnicah ali v kioskih. Tudi pri prodaji na stojnicah znotraj trgovskih centrov so izpolnjeni vsi pogoji preprečevanja prenosa kužnih bolezni.

Nazaj

Prihajajoči dogodki

Trženje in promocija

Podeželje v mestu Ljubljana 11. maj

11. 05. 2024 ob 08:00

Pogačarjev trg, Ljubljana

V Kmetijsko gozdarski zbornici Slovenije dogodke Podeželje v mestu že od leta 2005 pripravljamo z željo, da se gospodarji kmetij predstavijo prebivalcem in obiskovalcem Ljubljane. Sporočilnost ponudbe s kmetij, njen odnos do okolja in tradicije ter njena kulturna in družinska identiteta je to, kar zanima in ceni sodoben potrošnik. Vabimo k sodelovanju!