English

Za razvoj slovenskega podeželja


Projekti

Kako tržiti domače proizvode? - projekt Proudfarmer

V deželi grofa Drakule, v Romuniji je potekalo tretje mednarodno srečanje partnerjev za projekt Proudfarmer, v okviru katerega nastaja učno orodje za izobraževanje v marketingu. Poleg tiskanega gradiva - priročnika in delovnega zvezka za učitelje, izobraževalce in kmečko javnost bo na spletni strani projekta, ki počasi nastaja, tudi 160 urni izobraževalni modul. Na spletni strani, ki je zaenkrat samo v angleščini, kasneje pa bo prevedena v vse jezike partnerjev, najdete podrobnejše informacije o samem projektu in partnerjih.

V projektu bodo predstavljeni tudi primeri dobre marketinške prakse iz partnerskih držav. Mi smo izbrali kmetijo Čufank, ki se ukvarja s pridelavo jagod, znanih pod imenom Baronove jagode, kmetijo Mis-ovih iz Zavrha pod Šmarno goro, ki je specializirana v prirejo mleka in sodi med najbolj uspešne slovenske kmetije ter ekološko zeliščno kmetijo Kalan iz neokrnjene narave Kozjanskih gričev.

Naslednje partnersko srečanje bo od 21.-25.10. 2009 v Sloveniji, kjer bomo skupaj s pedagogi preverili primernost izbranih marketinških vsebin.

 

Ne spreglejte - preberite
Izobraževanja in predavanja
Glasilo

Številka 125,  december 2014

 

  • Tema meseca: Znanje in inovacije za delovna mesta v kmetijstvu in na podeželju
  • Pogovor: Številne dejavnosti dajejo pestro ponudbo - Boris Uranjek, inovativni mladi kmet 2014
  • Aktualno: Ko vreme kroji kmetijsko usodo
  • Nasveti:  Ko za prodano blago ni plačila
  • Priloga: Nove označbe - prednost za domače izdelke