English

Za razvoj slovenskega podeželja


Projekti

Kako tržiti domače proizvode? - projekt Proudfarmer

V deželi grofa Drakule, v Romuniji je potekalo tretje mednarodno srečanje partnerjev za projekt Proudfarmer, v okviru katerega nastaja učno orodje za izobraževanje v marketingu. Poleg tiskanega gradiva - priročnika in delovnega zvezka za učitelje, izobraževalce in kmečko javnost bo na spletni strani projekta, ki počasi nastaja, tudi 160 urni izobraževalni modul. Na spletni strani, ki je zaenkrat samo v angleščini, kasneje pa bo prevedena v vse jezike partnerjev, najdete podrobnejše informacije o samem projektu in partnerjih.

V projektu bodo predstavljeni tudi primeri dobre marketinške prakse iz partnerskih držav. Mi smo izbrali kmetijo Čufank, ki se ukvarja s pridelavo jagod, znanih pod imenom Baronove jagode, kmetijo Mis-ovih iz Zavrha pod Šmarno goro, ki je specializirana v prirejo mleka in sodi med najbolj uspešne slovenske kmetije ter ekološko zeliščno kmetijo Kalan iz neokrnjene narave Kozjanskih gričev.

Naslednje partnersko srečanje bo od 21.-25.10. 2009 v Sloveniji, kjer bomo skupaj s pedagogi preverili primernost izbranih marketinških vsebin.

 

Ne spreglejte - preberite
Izobraževanja in predavanja
Glasilo

Številka 124, 2014

 

  • Tema meseca: Za več znanja na slovenskih kmetijah
  • Pogovor: Še vedno gre za prenos znanja - Anton Jagodic, Kmetijska svetovalna služba
  • Aktualno: Le iz zvestobe raste blagor
  • Nasveti:  Napotki za izvajanje agromelioracij
  • Priloga: Obvezna predhodna usposabljanja KOPOP