English

Za razvoj slovenskega podeželja


Projekti

Kako tržiti domače proizvode? - projekt Proudfarmer

V deželi grofa Drakule, v Romuniji je potekalo tretje mednarodno srečanje partnerjev za projekt Proudfarmer, v okviru katerega nastaja učno orodje za izobraževanje v marketingu. Poleg tiskanega gradiva - priročnika in delovnega zvezka za učitelje, izobraževalce in kmečko javnost bo na spletni strani projekta, ki počasi nastaja, tudi 160 urni izobraževalni modul. Na spletni strani, ki je zaenkrat samo v angleščini, kasneje pa bo prevedena v vse jezike partnerjev, najdete podrobnejše informacije o samem projektu in partnerjih.

V projektu bodo predstavljeni tudi primeri dobre marketinške prakse iz partnerskih držav. Mi smo izbrali kmetijo Čufank, ki se ukvarja s pridelavo jagod, znanih pod imenom Baronove jagode, kmetijo Mis-ovih iz Zavrha pod Šmarno goro, ki je specializirana v prirejo mleka in sodi med najbolj uspešne slovenske kmetije ter ekološko zeliščno kmetijo Kalan iz neokrnjene narave Kozjanskih gričev.

Naslednje partnersko srečanje bo od 21.-25.10. 2009 v Sloveniji, kjer bomo skupaj s pedagogi preverili primernost izbranih marketinških vsebin.

 

Ne spreglejte - preberite
Izobraževanja in predavanja
Glasilo

Številka 127,  april 2015

 

  • Tema meseca: Dobrote slovenskih kmetij - iz leta v leto višja kakovost
  • Pogovor: Ne bom odpiral novih front - dr. Jože Podgoršek
  • Aktualno: Za zakone v korist slovenskega kmeta
  • Nasveti:  Pasti pri gradnji objektov v kmetijstvu
  • Vabimo: Kar sejemo, to žanjemo